חגיגת מסיבת פרידה למנהל או עובד מוערך שעוזב את מקום העבודה היא דבר נהוג בחברות כיום. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם לארגן את האירוע באופן הטוב ביותר;
מתנות, אם אתם יודעים בוודאות על מתנה כזו או אחרת הנחוצה לאותו מנהל או עובד כמובן שהמשימה היא קלה - לאסוף כסף מהחברים לעבודה / מתקציב החברה, לגשת למקום ו.. לקנות. אם אינכם יודעים או מתלבטים במתנה או מחפשים רעיון מקורי כדאי לנסות לגשש ולשאול אפילו את סביבתו הקרובה או לבחור במתנה שתזכיר לו אתכם, גם במשרדו החדש. זה יכול להיות קליפ, קולאז' (מקצועי!) של תמונות מטיולים, גיבושים או במשרד, וכדאי ללוות זאת בספרון או מחברת מהודרת שבה תכתבו את הברכות ואותה יוכל לשמור.
תכננו כיצד אתם בדיוק מתכננים לחגוג את האירוע וכדאי שלא להשאיר זאת לדקה ה-90. תכנון בזמן קצר יכול לשבש את התוכניות ולגרום לכם להתפשר על אפשרויות שלא הייתם מתפשרים עליהן אילו הייתם מתכננים את האירוע בזמן.
נהלו תקציב- כמו בכל אירוע עסקי, גם לאירוע עסקי- חברתי ישנו תקציב מוגדר. חשוב מאד לעמוד בתקציב הזה, לא לחרוג ממנו ולהכניס בתוכו את כל ההוצאות הנדרשות - מקום, ארוחה, מתנה, DJ וכיו"ב. ערכו רשימת שמות של כל הספקים והמחיר.
השתמשו בנותני שירות חיצוניים - לרשותכם חברות ארגון אירועים המאפשרות לכם ייעוץ ללא תשלום לארגון אירועים עסקיים ובניהם כמובן מסיבות פרידה. חברות אלה יכולות להמליץ לכם על נותני שירות מקצועיים ולייעץ לכם בבחירה באלטרנטיבות השונות מתוך ניסיון והיכרות עם השטח, מבחירת המקום לאירוע ועד לפעילויות השונות - סדנאות חוויתיות, מופעי סטנד אפ והומור ונותני שירות נוספים בתחום.
שליחת הזמנות לאירועים עסקיים בכלל וגם למסיבות פרידה היא דבר מאד נפוץ, שכן הדבר נעשה באמצעות המייל באופן קל ונוח ומאפשר לכל אחד מן המשתתפים המוזמנים לדעת מבעוד מועד על האירוע, לדחות פגישות או עניינים אישיים במידת הצורך, כדי שיוכל לקחת חלק.
בהתאם לשיקול אישי בררו לגבי הזמנת בני משפחתו הקרובים של המנהל או העובד הוותיק הנפרד מכם, במיוחד עם מדובר ביציאה לפנסיה. זהו מעמד מרגש ומיוחד ונוכחותם של בני משפחה קרובים היא מבורכת ויאה למעמד.
בהצלחה!
היכנסו לאתר בעלי מקצוע של ישראל לאיתור אנשי מומלצים www.hdm.co.il